یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانهای مردم نهاد استان گیلان ، آقای هاشم اسماعیلی معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان با اشاره باینکه جامعه ی ما اکنون به شدت به بهبود بخشیدن حس مسئولیت اجتماعی نیازمند است ، افزود تأسیس و توسعه فعالیت سازمان های مردم نهاد یکی از مهمترین راهبردهای ما به منظور ارتقا این امر خواهد بود . وی افزود سال گذشته قریب به چهل کارگاه مشاوره های پیش ازازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج به صورت رایگان توسط همین سازمان های مردم نهاد برگزار شده است . وی از برگزاری موفقیت آمیز همایش "به سازی رابطه" با هدف ارتقا سطح زندگی مشترک ابراز خرسندی کرد و گفت : جوانان از طریق مراکز مشاوره می توانند به این سازمانها بپیوندند .
در این همایش مژده بقایی مدیر مرکز پایا به معرفی فعالیتهای مرکز پرداختند و یکی از فعالیتهای مهم مرکز پایا را کمک به جوانان برای ارتقا بهداشت سلامت روان دانستند .
سپس سخنران اصلی همایش دکتر رضا سلطانی شال عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان مباحثی چون مهارت مهارت های مشارکت در گفتگو اعم از1. مهارت صحبت کردن 2. مهارت گوش دادن 3. مهارت ارتباط غیر کلامی، برای جوانان تشریح کردند .
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO